مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 07:552023-02-25بين الملل

طرح امنیتی جدید رژیم صهیونیستی و ایجاد مراکز امنیتی در مرزهای با مصر


شبکه 10 تلویزیون اسراییل از طرح امنیتی جدیدی پرده برداشت که رژیم صهیونیستی در مرزهای مشترک با مصر برای کنترل مرزها و مقابله با آنچه «جرایم سازمان یافته» قلمداد می کند، - شبکه 10 تلویزیون اسراییل از طرح امنیتی جدیدی پرده برداشت که رژیم صهیونیستی در مرزهای مشترک با مصر برای کنترل مرزها و مقابله با آنچه جرایم سازمان یافته قلمداد می کند، اجرا خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این شبکه عبری اشاره کرد، ساکنان جنوب اسراییل دائما به دلیل نبود کنترل پلیس بر مناطق جنوب به دلیل افزایش جرایم رو به ازدیاد احساس خطر و ناامنی می کنند و تصور می کنند آینده ای ندارند.

این شبکه توضیح داد، ژنرال پرتز عیمار، فرمانده منطقه جنوب طرح جدیدی به دولت اسراییل ارائه کرده مبنی بر احیای امنیت در جنوب که شامل جذب 1200 افسر پلیس و احداث بیش از 10 مرکز جدید پلیس با هزینه ای به ارزش نیم میلیارد شکِل (واحد پول اسراییل) می شود.

این طرح شامل تقویت یگان های موتور سوار و هواپیماهای بدون سرنشین در مرزهای مشترک با مصر و احداث مرکز جدید پلیس در بئر السبع و حضور گسترده پلیس در دو مسیر نقب و عرفا می شود.

این، بخشی از طرح کلی سرلشکر پرتز عیمار، فرمانده منطقه جنوب برای نابودی جرایم در نقب و برقراری قانون و امنیت برای ساکنان نقب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح امنیتی جدید رژیم صهیونیستی و ایجاد مراکز امنیتی در مرزهای با مصر

طرح امنیتی جدید رژیم صهیونیستی و ایجاد مراکز امنیتی در مرزهای با مصر