مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 03:152023-02-24بين الملل

زلنسکی: قصد دارم با رییس جمهور چین دیدار کنم


ولادیمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین با اعلام اینکه قصد دارد با همتای روس خود دیدار کند، این اقدام را به سود کشورش و امنیت جهان دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، ولادیمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین از قصدش برای دیدار با شی جین پینگ رییس جمهور چین خبر داد.

بر اساس این گزارش، ولادیمیر زلنسکی در نشستی خبری گفت: اولاً و پیش از هر چیزی قصد دارم با شی جین پینگ رییس جمهور چین دیدار کنم و معتقدم این دیدار به سود کشورمان و امنیت جهان خواهد بود.

این در حالی است که وزارت خارجه چین سرانجام روز جمعه در سالروز آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین، طرح 12 بندی خود را برای نحوه پایان دادن به جنگ و درگیری ها در اوکراین منتشر کرد.

این طرح صلح در وب سایت وزارت خارجه چین منتشر شده است.

طرح 12 بندی دولت چین برای حل وفصل درگیری ها و پایان جنگ در اوکراین به شرح ذیل است: ▪️احترام به حاکمیت همه کشورها ▪️پایان دادن به تحریم های یک جانبه ▪️کنارگذاشتن ذهنیت و گفتار جنگ سرد ▪️توقف خصومت ها و درگیری ها ▪️ازسرگیری مذاکرات صلح ▪️حل بحران انسانی ▪️حفاظت از غیرنظامیان و اُسرای جنگی ▪️تضمین ایمنی نیروگاه های هسته ای ▪️کاهش خطرهای راهبردی ▪️افزایش صادرات غلات ▪️حمایت از پایداری زنجیره های صنعتی و زنجیره تأمین (کالاها) ▪️بازسازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زلنسکی: قصد دارم با رییس جمهور چین دیدار کنم

زلنسکی: قصد دارم با رییس جمهور چین دیدار کنم