مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 21:352023-02-24سياسي

نمایشگاهی برای تمام اقشار


برای نخستین بار این شرکت های حوزه کشت و صنعت کشور بودند که میزبان ایده های استارتاپی جوانان شدند؛ رویداد مسئله محور سازمان اقتصادی کوثر در چهار روز پای دانش بنیان ها را به پاسخِ پرسشی باز کرد که به قولی بسیاری هنوز به آن پاسخ نداده اند؛ - اقتصاد چیست؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایشگاه مسئله محور کوثر صبح روز سه شنبه (2 اسفند) بود که با حضور امیرحسین قاضی زاده هاشمی، رییس بنیاد شهید و روح الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی فناوری رییس جمهور، در نمایشگاه بین المللی تهران با دستاوردهای شرکت های اقتصادی کوثر و بنیاد شهید آغاز به کار کرد.

اما ماجرا چه بود؟ به گفته علیرضا یوزباشی، دبیر این رویداد و مدیرعامل موسسه توسعه کسب و کار رویش کوثر، پیش تر مسائل 37 شرکت از این سازمان احصاء شده بود که شامل 286 نیاز و در واقع 124 نیاز فناورانه بود.

در چهار روز برگزاری این رویداد (دوم تا پنجم اسفندماه)، این نیازها در بخش های ماشین های الکتریکی، الکترونیک، انرژی، مالی، آموزش و بیمه، ساختمان و معدن، طیور، صنایع غذایی و کشت و صنعت توسط شرکت های تابعه سازمان کوثر ارائه شد.

این در حالی بود که از پیش، بیش از 292 شرکت دانش بنیان در رویداد کوثر ثبت نام کرده بودند که بیش از 250 مورد آن ها در رویداد استارتاپ ویکند نمایشگاه حضور پیدا کردند و در نهایت این شرکت ها از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاهی برای تمام اقشار

نمایشگاهی برای تمام اقشار