مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 17:352023-02-24سياسي

سردار ولی زاده: سپاه خدمتگزار مردم و انقلاب در تمام زمینه ها است


جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تاسیس تا به امروز خدمتگزار مردم بوده و همچنان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهارستان، سردار قربان محمد ولی زاده جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهر گلستان به مناسبت ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار اظهار کرد: روز پاسدار حماسه و افتخاری است که در 7 تیر ماه سال 1357 نام گرفت و از همان لحظات اولیه پاسدار انقلاب بوده است.

وی در ادامه گفت: سپاه در مقابل همه تهدیدات از اوایل انقلاب تا به حال مقابل دشمنان ایستاده و جان خود را فدا و تقدیم نظام و انقلاب کردند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران تصریح کرد: سپاه از همان اول دارای معنویت بوده و رزمندگان برای مقابله با دشمنان در هشت سال دفاع مقدس با روحیه انقلابی که داشته اند، صحنه های حیرت انگیزی را در جبهه ها خلق می کردند.

سردار ولی زاده اضافه کرد: سپاه همیشه پیشرو در تمامی صحنه ها از جمله عمرانی ، آبادانی ، سیل ، زلزله و حضور پررنگ در برخی از پروژه های آبرسانی و .

.

.

بوده و نقش آفرینی می کند.

وی افزود: امروز در هر مکانی که نیاز به خدمت رسانی به مردم باشد، از کمک به آسیب دیدگان در سیل و زلزله تا همراهی با کادر درمان در شیوع کرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار ولی زاده: سپاه خدمتگزار مردم و انقلاب در تمام زمینه ها است

سردار ولی زاده: سپاه خدمتگزار مردم و انقلاب در تمام زمینه ها است