مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 17:202023-02-24سياسي

ارتقای تراز علمی و صنعتی جنوب کشور با ساخت نیروگاه اتمی«کارون»


معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی اظهار کرد: از خداوند متعال سپاسگزاریم که توفیق یافتیم تا سی و ششمین سالگرد شهادت سردار سرلشگر شهید حاج حسین خرازی را در این مکان مقدس برگزار کنیم.

- اسلامی در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهید خرازی خبرداد ارتقای تراز علمی و صنعتی جنوب کشور با ساخت نیروگاه اتمی کارون معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی اظهار کرد: از خداوند متعال سپاسگزاریم که توفیق یافتیم تا سی و ششمین سالگرد شهادت سردار سرلشگر شهید حاج حسین خرازی را در این مکان مقدس برگزار کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد اسلامی با بیان این مطلب در آیین گرامیداشت سی و ششمین سالگرد شهادت سردار سرلشگر شهید حاج حسین خرازی، در دارخوین گفت: آنچه نام و یاد شهدا را جاودان کرده، اخلاص و تقوای آنان است.

وی افزود: انقلاب اسلامی در اصل انقلاب خودباوری بوده و به منظور احیای ارزش های اسلامی به وقوع پیوست و لبیکی که جوانان ایرانی به امام خمینی (ره) دادند برای احیای اسلام و با هدف تحکیم ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

وی تصریح کرد: شهدای انقلاب اسلامی از جمله شهید خرازی در عنفوان جوانی تا پای جان ایستادگی کردند و با اخلاص، عشق و ایمان از ولی امر زمان اطاعت کردند و توانستند شکوه و عزت بیافرینند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای تراز علمی و صنعتی جنوب کشور با ساخت نیروگاه اتمی«کارون»

ارتقای تراز علمی و صنعتی جنوب کشور با ساخت نیروگاه اتمی«کارون»