مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 16:002023-02-24سياسي

عملیات اجرایی بزرگترین کتابخانه روستایی کشور آغاز شد


عملیات اجرایی بزرگترین کتابخانه روستایی کشور به همت خیرین با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در روستای خلیفه ای شهرستان دشتستان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرماندار دشتستان ظهر جمعه در این آیین گفت: امروز دشمن با هویت زدایی و جنگ ادراکی برای از بین بردن تمدن ایران اسلامی اقدام کرده است.

احمد بنافی بیان داشت: هویت زدایی از جوانان از مهم ترین اهداف دشمن در جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی ایران است.

وی در ادامه ضمن تشریح تاریخ و جایگاه دشتستان، هویت فرهنگی و تاریخ دشتستان را دارای تمدن بیش از 6 هزار سال دانسته و ادامه داد: نام و آوازه دشتستان بر تارک تاریخ و هویت ایران می درخشد.

بنافی در ادامه با قدردانی از خیرین و کمک آنها در آبادانی روستاها، بیان داشت: فرد سخاوتمند به دیگری کمک می کند در حالی که خود نیازمند است که روستای خلیفه ای به عنوان روستای شاخص از حیث وجود این چنین افراد سخاوتمندی در دشتستان و حتی استان است.

وی ادامه داد: در روستای خلیفه ای، سخاوت، همدلی و کمک به همدیگر موج میزند که همین امر موجب شد این روستا در جایگاه و تراز یک روستای مدرن قرار بگیرد.

وی گفت: بزرگترین کتابخانه روستایی کشور در روستای خلیفه ای دشتستان با اعتبار 100 میلیارد ریال توسط خیرین این روستا ساخته خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی بزرگترین کتابخانه روستایی کشور آغاز شد

عملیات اجرایی بزرگترین کتابخانه روستایی کشور آغاز شد