مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 15:302023-02-24سياسي

جانبازان در راه حفظ انقلاب بخشی از وجود خود را فدا کردند


جانبازان کشورمان در راه انقلاب ایثارگری و بخشی از وجود خود را فدا کردند تا آسیب و ضربه ای به نظام و انقلاب وارد نشود.

- اردستان-امام جمعه اردستان گفت: جانبازان کشورمان در راه انقلاب ایثارگری و بخشی از وجود خود را فدا کردند تا آسیب و ضربه ای به نظام و انقلاب وارد نشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیز به پاسداران عنایت ویژه دارند و در دیدار با سپاهیان توصیه های مختلفی دارند که امیدواریم مورد توجه این قشر عظیم قرار بگیرد و بدانند که به همین میزان که دشمنان بغض آنان را در دل دارند به همین قدر مستضعفان جهان و شیعیان، محب و دوست دار سپاهیان هستند.

دهشیری تاکید کرد: بسیار مناسب است که این حلقه های دوستی و معرفتی که در بین پاسداران وجود داشته و دارد، تقویت شود همچنین پاسداران بازنشسته نیز این حلقات را داشته باشند؛ این پاسداران هنگامی هم که لباس پاسداری هم بر تن ندارند همچنان رنگ و بوی پاسداری از انقلاب دارند.

وی با اشاره به ولادت امام سجاد و روز صحیفه سجادیه، تصریح کرد: روز ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز در پیش است؛ جانبازان کسانی هستند که در راه انقلاب بخشی از وجود خود را فدا کردند تا این انقلاب آسیب و ضربه ای نبیند.

امام جمعه اردستان ادامه داد: هشتم اسفند سالروز تربیت اسلامی یا امور تربیتی است که یاد و خاطره شهدای امور تربیتی در ایران شهیدان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانبازان در راه حفظ انقلاب بخشی از وجود خود را فدا کردند

جانبازان در راه حفظ انقلاب بخشی از وجود خود را فدا کردند