مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 14:352023-02-24سياسي

اولویت سپاه خدمت رسانی به مردم است


اولویت سپاه خدمت رسانی به مردم است و سپاه در مسیر خدمت رسانی در بخش های مختلف شتابنده، حرکت خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار علی فدوی پیش از ظهر امروز جمعه در آیین بزرگداشت شهید حسین خرازی که در شهر دارخوین برگزار شد با گرامیداشت روز پاسدار و جانباز گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از اولین روزهای تأسیس، خود را خادم مردم و پاسدار انقلاب دانسته و در مقاطع مختلف 43 ساله، برای پیشرفت و تحقق آرمان ها از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

وی تاکید کرد: اولویت سپاه خدمت رسانی به مردم است و سپاه نوکر و خادم ملت ایران و مستضعفان است و در مسیر خدمت رسانی در بخش های مختلف شتابنده، حرکت خواهد کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی امروز مقتدر و بالنده پیش می رود، گفت: دشمن لحظه ای از دشمنی علیه نظام انقلاب اسلامی دست برنمی دارد، اما با بصیرت امت اسلامی ایران اهداف پلید آن ها به جایی نمی رسد.

وی افزود: اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خار چشم دشمنان است و اکنون دشمنان با انحراف کشاندن جوانان و زنان به دنبال پیشبرد اهداف شوم خود هستند و باید مراقب بود.

سردار فدوی از شهید خرازی به عنوان پاسدار انقلاب و اسلام یاد کرد و گفت: شهید خرازی پاسدار کامل بود و پیرو ولی خود امام خمینی (ره) بود و چون دل و عملش در راه خدا بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت سپاه خدمت رسانی به مردم است

اولویت سپاه خدمت رسانی به مردم است