مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 14:252023-02-24سياسي

توجه به مسائل فرهنگی ضرورت دارد


فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه توجه به مسائل فرهنگی ضرورت دارد، گفت: تربیت و آموزش نسل آینده برای استمرار انقلاب اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازنقشه های شومشان به خودشان برگشت.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه امروز هیچ ناو آمریکایی در خلیج فارس حضور ندارد و همه خارج شده اند، افزود: کشور ما با اقتدار به قدرت های پوشالی آنان فهماند که برای صحبت با ما باید فارسی صحبت کنند.

وی تصریح کرد: خود آن ها معترف شدند که دیگر در هیچ طرحی نمی توان ادعا کرد که برتری هوایی با ارتش آمریکاست چرا که نیروی هوایی سپاه ایران با قدرت خود آنها را رهگیری کرده و نقشه های آنان برملا و پهپاد های آنان پایین کشیده می شود.

عبدالله پور با اشاره به اینکه ایران در قایق های عاشورا موشک هایی با برد 12 کیلومتر نصب کرده که هیچ قدرتی توان زدن آن را ندارد، بیان کرد: ما امروز در ناوشکن های سپاه موشک های بیش از 700 کیلومتر نصب کرده که به سه شکل کار می کند و این به همت جوانان نخبه و متعهد ایران اسلامی ایجاد شده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه موشک های بالستیک از دستاوردهای سپاه است که از جو خارج شده و بعد آن نیز تحت اختیار قرار گرفته و هر کجا ایران اراده کند نشانه گیری می شود، افزود: نیروهای سپاه امنیت را در زمین، دریا و سپاه برقرار کرده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به مسائل فرهنگی ضرورت دارد

توجه به مسائل فرهنگی ضرورت دارد