مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 14:252023-02-24بين الملل

آمریکا بیش از 200 فرد و نهاد روسی را تحریم می کند


واشنگتن تحریم های جدیدی علیه روسیه اعمال می کند که صنایع نظامی و نیمه هادی ها را هدف قرار می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، آمریکا همسو با متحدان غربی خود بار دیگر به بهانه جنگ در اوکراین، رویکرد تحریمی خود علیه روسیه را بسط می دهد.

کاخ سفید امروز جمعه اعلام کرد که آمریکا همسو با کشورهای گروهفت، تحریم هایی را در ارتباط با افرادی اعمال می کند که در عملیات ویژه نظامی روسیه در اوکراین مشارکت دارند.

در بیانیه کاخ سفید آمده است که دور تازه تحریم های آمریکا علیه روسیه، بیش از 200 شخص حقیقی و حقوقی روسی را هدف قرار می دهد.

در بیانیه امروز کاخ سفید آمده است که آمریکا بنا دارد تعرفه مربوط به بیش از 100 نوع فلز، مواد معدنی و مواد شیمیایی روسیه را افزایش دهد.

ساعاتی پیش نیز و در سالروز آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین، دولت انگلیس با انتشار بیانیه ای اعلام کرد 92 شهروند و نهاد دولت روسیه را به فهرست تحریم های علیه مسکو اضافه کرده است.

ارتش روسیه 24 فوریه (5 اسفند 1400) عملیات نظامی ویژه خود را در شرق اوکراین آغاز کرد؛ مقامات ارشد دولت روسیه می گویند این عملیات در پاسخ به درخواست سران جمهوری های خودمختار دونتسک و لوهانسک برای حفاظت از آنها در برابر نیروهای اوکراینی آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا بیش از 200 فرد و نهاد روسی را تحریم می کند

آمریکا بیش از 200 فرد و نهاد روسی را تحریم می کند