مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 11:562023-02-24ورزشي

نماینده بافت: بالگرد به صورت ناگهانی از کنترل خارج شد/ شرمنده مهمانان شدیم


صمدالله محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمان، در تشریح حادثه سقوط بالگرد در شهرستان بافت اظهار کرد: از رابر به سمت بافت حرکت کردیم و هلی کوپتر در شرایط عادی داشت به زمین می نشست، زمین چمن فوتبال بافت معلوم بود و به دلیل اینکه ارتفاع خیلی پایین بود، چمن را می دیدیم.

وی ادامه داد: شاید ده، پانزده متر به زمین مانده بود، متوجه شدم دماغه هلی کوپتر حالت سقوط دارد، به نظر می رسید، به صورت ناگهانی از کنترل خارج شده است چراکه کادر پرواز و خلبانی هیچ اطلاعی ندادند و اتفاق کاملا ناگهانی رخ داد.

نماینده مردم شهرستان های بافت، رابر و ارزوییه با اشاره به تلخی ماجرای فوت آقای احمدی مشاور وزیر ورزش، از وی به عنوان انسان دلسوز یاد کرد و گفت: اتفاق تلخی برای مهمانان مان رقم خورد در حالی که برنامه های خوبی داشتیم و می خواستیم خبرهای خوشی را از آن منطقه مخابره کنیم.

محمدی اضافه کرد: قرار بود اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با اداره ورزش و جوانان رابر خواهر خوانده شوند و اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی با شهرستان بافت خواهر خواندگی خود را اعلام کنند و ادارات کل ورزش و جوانان یزد و اصفهان هم خواهرخواندگی خود را با ارزوئه اعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده بافت: بالگرد به صورت ناگهانی از کنترل خارج شد/ شرمنده مهمانان شدیم

نماینده بافت: بالگرد به صورت ناگهانی از کنترل خارج شد/ شرمنده مهمانان شدیم