مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 08:402023-02-24اقتصادي

پروژه های ارتباطی جدید کرمانشاه توسط وزیر ارتباطات افتتاح شد


پروژه های ارتباطی جدید کرمانشاه توسط وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات با اعتباری بیش از 127 میلیارد و 600 میلیون تومان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وزیر ارتباطات در سفر به استان کرمانشاه پروژه های ارتباطی جدید این استان که با اعتباری بیش از 127 میلیارد و 600 میلیون تومان احداث شده بود را رسماً افتتاح کرد.

ایجاد پوشش تلفن همراه و اینترنت در 10 روستای استان کرمانشاه، بازسازی و احداث اداره پست سرپل ذهاب و ازگله، راه اندازی باجه پست بانک ایران در روستاهای بابان یاور عزیزی، سیاه بید علیا، سه چک، شهرک صنعتی کرمانشاه، نسار دیره، شهرک دیره و سراب شوهان، اجرای 60 کیلومتر فیبرنوری در استان، نصب و راه اندازی پنج دستگاه کافوی نوری و 10 دستگاه مینی کافو، راه اندازی تعداد 10 سایت نسل چهارم در سطح شهر کرمانشاه (فاز 8)، نصب و راه اندازی تجهیزات WDM، راه اندازی 2 سایت جدید، راه اندازی سایت نسل پنجم، راه اندازی 2 سایت TD-LTE، ارتقا 27 سایت مخابراتی از فناوری 3G به 4G و نصب و راه اندازی 2 سایت 3G/LTE از جمله این طرح ها بوده است.

این پروژه ها در مجموع با اعتباری بیش از 127 میلیارد و 600 میلیون تومان توسط شرکت ملی پست، طرح توسعه ارتباطات روستایی، پست بانک، شرکت مخابرات ایران و اپراتورهای تلفن همراه احداث شده است که توسط وزیر ارتباطات رسماً مورد بهره برداری ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های ارتباطی جدید کرمانشاه توسط وزیر ارتباطات افتتاح شد

پروژه های ارتباطی جدید کرمانشاه توسط وزیر ارتباطات افتتاح شد