مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 03:102023-02-23سياسي

تکنیک و شناخت دو بال مهم برای خلق آثار رضوی است


عضو شورای سیاست گذاری نهضت مردمی پوستر انقلاب گفت: آثار گرافیکی جشنواره رضوی باید به دنبال پاسخگویی به مسائل جامعه باشدو تکنیک و شناخت معنوی دو بال برای خلق اثر هنری با مضامین دینی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید محمدرضا میری در حاشیه برپایی کارگاه پوستر رضوی در قم، اظهار کرد: مقوله امام رضا (ع) و معارف رضوی یک مقوله متفاوت است که همه دوست دارند در این عرصه کار کنند اما باید دانست که آموزه های سیره ایشان برای رفع مشکلات مردم بسیار زیاد است و ما کمتر از این آموزه ها استفاده کرده ایم.

عضو شورای سیاست گذاری نهضت مردمی پوستر انقلاب از فرایند روزافزون تولید کارهای گرافیکی از جمله پوستر یاد کرد و گفت: یک زمانی وقتی که اسم پوستر رضوی مطرح می شد یک ذکر نام حضرت که تایپوگرافی شده بود اثری مطلوب بود اما اکنون مسئله بسیار تفاوت کرده و جامعه با مسائلی روبه روست که پاسخ آن ها را باید با استفاده از سیره رضوی ارائه دهیم.

این استاد کارگاه پوستر رضوی اضافه کرد: امروز تولیدآثار با موضوعات اسلامی و رضوی زیاد است و ما با چالش های زیادی روبه رو هستیم که از جمله این چالش ها پرهیز از تولید آثار تکراری و کلیشه ای است.

عضو شورای سیاست گذاری نهضت مردمی پوستر انقلاب، ایده پردازی را موضوعی مهم در تولید آثار هنری برای جشنواره رضوی دانست و گفت: تک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکنیک و شناخت دو بال مهم برای خلق آثار رضوی است

تکنیک و شناخت دو بال مهم برای خلق آثار رضوی است