مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 00:552023-02-23سياسي

پتانسیل های بخش نظرکهریز هشترود مورد غفلت قرار گرفته است


بخشدار بخش نظرکهریز شهرستان هشترود گفت: متاسفانه بخش نظرکهریز،از پیشرفت عقب مانده و از پتانسیل های این منطقه استفاده بهینه نشده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی بخشدار بخش نظرکهریز شهرستان هشترود گفت: متاسفانه بخش نظرکهریز،از پیشرفت عقب مانده و از پتانسیل های این منطقه استفاده بهینه نشده است.

ابراهیم بصیری پنجشنبه چهارم اسفندماه در جلسه شورای اداری بخش نظرکهریز شهرستان هشترود، خاطرنشان کرد: عدم ماندگاری پزشکان در درمانگاه نظرکهریز به صورت شبانه روزی برای مردم منطقه مشکل ساز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: راه های روستایی این بخش مدت زمان زیادی است که از طرف معادن داران تخریب می شود اما در جهت ساماندهی کاری انجام نمی گیرد.

وی افزود: تکمیل شبکه سد سهند، احداث جایگاه سوخت دو منظوره، ایجاد کارخانه آرد، ساخت سیلوهای نگهداری گندم و حبوبات، اجرای طرح آبرسانی به روستاها و چندین موارد دیگر از خواسته های مردم نظرکهریز است.

وی اظهار کرد: اجرای آسفالت کاری جاده های روستاها از اولویت ها است تا مردم منطقه بیش از این در عذاب نباشند.

بصیری از تمامی دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستا درخواست کرد: در جهت استقبال از سرمایه گذاران، بررسی و حل مشکل روستاییان و اهالی شهر نظرکهریز و سایر مطالبات مردم منطقه به صورت شبانه روزی پای کار ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پتانسیل های بخش نظرکهریز هشترود مورد غفلت قرار گرفته است

پتانسیل های بخش نظرکهریز هشترود مورد غفلت قرار گرفته است