مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 22:402023-02-23سياسي

برخلاف قصد دشمنان، روز به روز به عظمت اربعین افزوده می شود


رییس ستاد مرکزی اربعین با اشاره به تلاش های دشمن در راستای کم رنگ کردن جلوه اربعین گفت: دشمنان سعی کرده اند که از اهمیت این حادثه بکاهند اما سال به سال به عظمت این حادثه افزوده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و رییس ستاد مرکزی اربعین شامگاه پنجشنبه در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم مستند، عکس و نماهنگ اربعین ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت اباعبدالله(ع) و اعیاد شعبانیه اظهار داشت: در آستانه عملیات خیبر هستیم و یاد شهدای عملیات خیبر را گرامی می داریم، شهدایی که به فرمان امام(ره) در جزایر مجنون ماندند، جانانه مبارزه کرده و شربت شهادت را نوشیدند.

وی با اشاره رشادت هایی که تاکنون در مسیر انقلاب انجام شده است، افزود: برای طریق امام حسین(ع) تا الآن هزینه های بسیار سنگینی پرداخت شده و دویست هزار شهید در دفاع مقدس جان خود را فدا کردند تا ما امروز در کمال امنیت امکان برگزاری مراسم اربعین را داشته باشیم.

  میراحمدی با بیان اینکه ما شهدای بزرگی همچون خرازی، همت، ردانی پور، کاظمی و شهید سلیمانی را در این راه تقدیم کردیم، عنوان کرد: ما از نزدیک شاهد بودیم که حاج قاسم در پشت صحنه اربعین چگونه مخلصانه کار می کرد تا این مراسم برگزار شود و ایشان با نفود معنوی که در عراق و ایران دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخلاف قصد دشمنان، روز به روز به عظمت اربعین افزوده می شود

برخلاف قصد دشمنان، روز به روز به عظمت اربعین افزوده می شود