مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 22:002023-02-23سياسي

رسانه های مشهد در صف نگاه راهبردی امام رضا(ع) حرکت می کنند


رسانه های مشهد در مشهد در صف نگاه راهبردی حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) حرکت می کنند و مقابل هر آنچه که بخواهد ضربه ای به این هویت رضوی مومنانه مشهد بزند، - رسانه های مشهد در صف نگاه راهبردی امام رضا(ع) حرکت می کنند ایسنا/خراسان رضوی مسئول بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: رسانه های مشهد در مشهد در صف نگاه راهبردی حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) حرکت می کنند و مقابل هر آنچه که بخواهد ضربه ای به این هویت رضوی مومنانه مشهد بزند، خواهیم ایستاد.

مهدی شاد در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر خراسان رضوی که امروز، چهار اسفند ماه، با حضور جمعی از اصحاب رسانه در فرهنگسرای قلم مشهد برگزار شد، اظهار کرد: به اعتقاد من بدنه رسانه استان بدنه بسیار پویا، توانمند، عالم و مساله شناسی است.

در این میان جشنواره ابوذر یک اقدام و تلاش برای تمرین و پیش رفتن در حوزه کار جبهه ای است تا همه ما بتوانیم با یکدیگر به مساله برسیم؛ مساله را تشخیص دهیم؛ به مدل های ارائه آن برسیم؛ گفت وگو کنیم و یکدیگر را رشد دهیم.

وی با بیان اینکه هیچکس در کشور به اندازه خبرنگاران و فعالان رسانه ای در ارائه مدل حل مساله توانمند نیست، افزود: جشنواره ابوذر یک حرکت گروهی، جبهه ای، همگانی و هماهنگ برای مسائل خطه خراسان بزرگ و مشهد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه های مشهد در صف نگاه راهبردی امام رضا(ع) حرکت می کنند

رسانه های مشهد در صف نگاه راهبردی امام رضا(ع) حرکت می کنند