مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 19:512023-02-23سياسي

خراسان رضوی جزو3 استان برتر کشور در حوزه رسانه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبدالحسین خسروپناه عصر امروز در آیین پایانی ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر خراسان رضوی اظهار کرد:  بر اساس آمار خراسان رضوی جز 3 استان برتر کشور در حوزه رسانه و جزو 2 استان برتر در حوزه محتوایی است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه رسانه مدرن امروز یک ابزار جدید است، اما در قدیم نیز با دود آتش و کبوتر پیام را منتقل می کردند، خاطرنشان کرد: اگرچه در دوران مدرن روزنامه، تلویزیون و رادیو آمد، اما در چند دهه اخیر با شکل گیری فضای مجازی این حوزه شکل جدیدی پیدا کرد، به طوری که یک فیلم هالیوودی در کمتر از یک ساعت در دنیا منتشر می شود.

وی با اشاره به اینکه رسانه امروز به یک ابزار انحصاری برای اختاپوس ها تبدیل شده است، بیان کرد: بخش مهمی از حوزه پشتیبانی رسانه، بحث فضاست و باید همانطور که در بحث نرم افزاری رشد می کنیم باید در حوزه فضا نیز رشد کنیم.

  حجت الاسلام خسروپناه با تاکید بر اینکه در 10 سال آینده بنا به دلایل قوانین بین المللی به کشورها اجازه تصرف در عالم فضا را نمی دهد، تصریح کرد: 10 سال آینده یک دهه تصمیم ساز مهم است و در این راستا نیز سند هوافضا در شورای انقلاب فرهنگی مصوب و اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان رضوی جزو3 استان برتر کشور در حوزه رسانه است

خراسان رضوی جزو3 استان برتر کشور در حوزه رسانه است