مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 18:452023-02-23سياسي

جشنواره ابوذر حرکتی برای رسیدن به مسئله و حل آن است


رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: جشنواره رسانه ای ابوذر یک اقدام و یک تلاش برای تمرین پیش رفتن در کار جبهه ای برای رسیدن به مسئله و حل آن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، مهدی شاد عصر امروز در آیین اختتامیه ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر خراسان رضوی با اشاره ظرفیت و پتانسیل خراسان رضوی در حوزه رسانه اظهار کرد: بدنه خراسان رضوی پویا و مسئله شناس است و در این راستا نیزجشنواره رسانه ای ابوذر یک اقدام و یک تلاش برای تمرین پیش رفتن در کار جبهه ای برای رسیدن به مسئله و حل آن است.

رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی اذعان کرد: هیچ کس در این کشور به اندازه بدنه خبرنگار و فعال رسانه توانمند در ارائه مدل مسئله نیست.

وی با تاکید بر اینکه در جشنواره رسانه ای ابوذر تلاش کردیم تمام مسائل استان  مورد توجه قرار گیرد، خاطرنشان کرد: پشتوانه فکری همه ما قرآن، ائمه اطهار و بیانات معصومین است و ما نیز در مشهد در صف راهبردی نگاه امام رضا حرکت می کنیم، لذا هر حرکتی که بخواهد به این جریان ضربه ای بزند در مقابل آن خواهیم ایستاد.

  ابراز خرسندی داوران نسبت به تولیدات بخش گزارش ویدیویی دبیر ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر خراسان رضوی نیز با اشاره به آثار ارسالی متنوع در بخش های مختلف این جشنواره گفت: اگرچه بخش زیادی از جامعه خبرنگاران و اهال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ابوذر حرکتی برای رسیدن به مسئله و حل آن است

جشنواره ابوذر حرکتی برای رسیدن به مسئله و حل آن است