مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 14:002023-02-23سياسي

زمینه همکاری ایرانخودرو دیزل با برخی صنایع اراک وجود دارد


نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به ظرفیت های موجود در استان مرکزی همچنین ظرفیت های ایرانخودرو دیزل، زمینه همکاری بین این واحدها وجود دارد و اگر بتوان بخشی از  ظرفیت ایرانخودرو دیزل را به صنایع اراک منتقل کرد تحول .

- ایسنا/مرکزی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به ظرفیت های موجود در استان مرکزی همچنین ظرفیت های ایرانخودرو دیزل، زمینه همکاری بین این واحدها وجود دارد و اگر بتوان بخشی از  ظرفیت ایرانخودرو دیزل را به صنایع اراک منتقل کرد تحول خوبی برای صنایع اراک می تواند ایجاد شود.

علی اکبر کریمی 4 اسفند در حاشیه بازدید مدیرعامل ایرانخودرو دیزل از صنایع اراک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف از دعوت مدیریت شرکت ایرانخودرو دیزل به اراک، بررسی ظرفیت همکاری بین صنایع اراک و این شرکت است.

وی با بیان اینکه شرکت ایرانخودرودیزل چند سال تعطیل بود افزود: خوشبختانه با همت و تلاش مدیریت شرکت و سرمایه گذاری جدید، طی 5 سال اخیر این شرکت به شدت فعال شده و ظرفیت تولید و فروش این شرکت طی چند سال اخیر چندین برابر افزایش پیدا کرده که علت این مهم نیاز شدید کشور به خودروهای تجاری در حمل بار و انواع کامیون و کامیونت و حمل مسافر و اتوبوس و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه همکاری ایرانخودرو دیزل با برخی صنایع اراک وجود دارد

زمینه همکاری ایرانخودرو دیزل با برخی صنایع اراک وجود دارد