مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 13:302023-02-23اقتصادي

آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به شهرک های صنعتی زنجان از پساب شهری


عملیات اجرایی طرح آبرسانی به شهرک های صنعتی اشراق، نوآوران و شهید شهریاری از طرح پساب تصفیه خانه شهری زنجان آغاز شد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سهیلا محمدی آیین آغاز مطالعات و شروع عملیات اجرایی طرح آبرسانی به شهرک های صنعتی اشراق، نوآوران و شهید شهریاری از طرح پساب تصفیه خانه شهری زنجان به میزان 25 هزار مترمکعب در شبانه روز و به طول 60 کیلومتر با امکان ذخیره سازی به مقدار 12 هزار متر مکعب که مدت زمان انجام پروژه در فاز نخست هشت ماه و فاز نهایی آن سه ساله طراحی شده است با حضور علی رسولیان معاون وزیر و مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی برگزار شد.

مصطفی طاهری نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تامین آب را یکی از دغدغه های صنایع به ویژه در برای توسعه دانست و گفت: استان در تامین هیچکدام از زیرساخت ها برای توسعه صنایع و در برخی موارد برای ادامه فعالیت به غیر از آب دغدغه ندارد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با ابراز خرسندی از به نتیجه رسیدن طرح تامین آب صنایع در شهرک های صنعتی از پساب شهری زنجان تاکید کرد: این پساب توان تامین نیاز آبی منطقه ویژه اقتصاد را نیز خواهد داشت.

وی با تاکید بر بالا بودن کیفیت آب تصفیه شده در این محل افزود: برخی از صنایع بعد از کنترل کیفیت اجازه استفاده از این آب را داده اند به طوری که در ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به شهرک های صنعتی زنجان از پساب شهری

آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به شهرک های صنعتی زنجان از پساب شهری