مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 11:452023-02-23سياسي

اداره تصفیه و ورشکستگی از تخصصی ترین بخش های قوه قضاییه است


مدیر کل امور تصفیه و ورشکستگی قوه قضاییه گفت: اداره تصفیه و ورشکستگی از تخصصی ترین بخش های قوه قضاییه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محمدعلی نوابی در مراسم افتتاح اداره تصفیه و ورشکستگی دادگستری استان کردستان با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی در مجتمع شوراهای حل اختلاف مرکز استان واقع در میدان آزادی سنندج افتتاح شد، اظهار کرد:  اداره تصفیه و ورشکستگی از تخصصی ترین بخش های قوه قضاییه است.

وی خاطرنشان کرد: از سال 98 و با دستور رییس قوه قضاییه، اداره تصفیه و ورشکستگی بعنوان ستاد زیرمجموعه قوه قضاییه رسما در استان ها شروع بکار کرده است.

مدیرکل امور تصفیه و ورشکستگی قوه قضاییه عنوان کرد: اداره تصفیه امور ورشکستگی در دادگستری استان ها با هدف تحقق سیاست های کلی قوه قضاییه در خصوص حمایت سرمایه گذاری و تولید داخلی و با توجه به اهمیت بحث ورشکستگی در اقتصاد جامعه و تبعات و آثار سوء آن  ایجاد می شود.

نوابی افزود: در حال حاضر در اداره تصفیه و ورشکستگی دادگستری استان کردستان تعداد 48 پرونده وجود دارد که ضروری است در اداره تصفیه استان به دقت مورد بررسی قرار گیرند.

مدیرکل امور تصفیه و ورشکستگی قوه قضاییه کار این اداره را حساس و کلیدی خواند و گفت: با حمایت های رییس کل دادگستری استان و مدیران دستگاههای اجرایی استان و با تکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اداره تصفیه و ورشکستگی از تخصصی ترین بخش های قوه قضاییه است

اداره تصفیه و ورشکستگی از تخصصی ترین بخش های قوه قضاییه است