مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 11:002023-02-23اجتماعي

نازیبا بودن معابر ساری زیبنده مرکز مازندران نیست


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران نازیبا بودن معابر ساری را زیبنده ندانست و گفت: ساری در پاکسازی معابر و شهر باید از دیگر مناطق پیشتاز باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا علیخانی صبح پنجشنبه در بازدید از جاده های ساری در پی ابلاغ شیوه نامه پاکسازی معابر، سواحل و رودخانه های مازندران از زباله و نخاله با بیان اینکه زمان تعیین شده برای فرمانداران، شهرداران، راهداری، بخشداران و دهیاران مبنی بر پاکسازی معابر به پایان رسیده است، اظهار کرد: جهت بررسی و ارزیابی آخرین وضعیت اجرای طرح، بازدید از سطح استان آغاز شده است و تداوم خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ساری مرکز استان است و در اجرای دستورالعمل ها باید از دیگر شهرستان ها پیشتاز باشد، افزود: نازیبا بودن معابر ساری زیبنده مرکز استان نیست و چند روز به قرارگاه شهرستان ساری مهلت داده می شود تا پاکسازی نهایی را انجام بدهند.

معاون عمرانی استاندار مازندران از تذکر به مراکز جمع آوری بازیافت در حریم جاده های مازندران خبر داد و یادآورشد: فرمانداران و بخشداران به مالکان این مراکز تذکر بدهند تا در راستای پوشش نمای محل جمع آوری از دید انظار عمومی اقدام کنند و از دپوی اقلام جلوی کارگاه خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نازیبا بودن معابر ساری زیبنده مرکز مازندران نیست

نازیبا بودن معابر ساری زیبنده مرکز مازندران نیست