مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 10:502023-02-23اقتصادي

بیش از 790 میلیارد تومان خسارت به بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری


رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: براساس ارزیابی هایی انجام شده بیش از 790 میلیارد تومان خسارت به بخش کشاورزی این استان وارد شده است.

- حسین برزگر در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: دو سامانه بارشی اخیر در دو حوزه به بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری خسارت وارد کرد.

وی افزود: یکی از این حوزه ها در نیمه شمالی چهارمحال و بختیاری است که عمدتاً خسارت ها در این منطقه به دلیل بارش برف صورت گرفته و حوزه دیگر نیمه میانی و جنوبی استان بود که خسارت ها به دلیل روان آب و سیلاب رخ داده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در زمینه زیرساخت ها مواردی چون قنات، کانال، جاده بین مزارع، ایل راه های عشایری و چند دهنه پل آسیب دیدند و در بحث واحدهای تولیدی و دامداری ها نیز چند واحد مرغداری، گلخانه و آبزی پروری در استان دچار خسارت شدند.

بزرگر عنوان کرد: بر اساس ارزیابی هایی که تا الان انجام شده است بیش از 790 میلیارد تومان خسارت به بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری وارد شده است، ارزیابی ها همچنان ادامه دارد و تا هفته آینده به ستاد مدیریت بحران کشور اعلام می شود.

وی اضافه کرد: در حوزه خدمت رسانی به مردم، توزیع آرد در شهرستان کوهرنگ و شهر بازفت، پخت نان توسط نانوایی ها و پاکسازی مسیر دسترسی به اراضی کشاورزی صورت گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 790 میلیارد تومان خسارت به بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری

بیش از 790 میلیارد تومان خسارت به بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری