مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 10:402023-02-23سياسي

تصویب طرح های هادی 5 روستا در زبرخان


طرح های هادی 5 روستای زبرخان تصویب شد.

- محمد عین القضات در گفت وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: 5 روستای آهوان، دیش دیش، عصمت آباد، حریم آباد و محسن آباد طرح هایشان بررسی و مصوب شد.

فرماندار زبرخان بیان کرد: از اسفند ماه سال گذشته مشکل اصلی که با آن روبرو بودیم اتمام افق زمانی طرح های هادی بود که بازگشت مردم برای سکونت در روستاها را با مشکلاتی همراه می کرد.

عین القضات ادامه داد: سکونت در خارج از محدوده روستاها و تبعات اجتماعی که ایجاد می کرد از دیگر مشکلاتی بود که اعتراضات مردمی را به دلیل نبود محیط و زمین کافی برای ساخت وسازها در روستاها به دنبال داشت.

وی با اشاره به اینکه معمولا افق طرح ها 10 ساله است، ابراز کرد: تقربیا در چند روستای زبرخان افق طرح ها گذشته بود و ما این موضوع را در دستور کار قرار داده و به طور  جدی پیگیری کردیم.

فرماندار زبرخان با ذکر این نکته که به چند دلیل  ما در زبرخان این مشکل را خاص تر از دیگر شهرستان های استان داریم، تشریح کرد: از 33 شهرستان استان خراسان رضوی در شهرهای طرقبه، شاندیز، کلات و زبرخان این مشکلات  بیشتر از دیگر شهرستان ها محسوس است.

  عین القضات اضافه کرد: به واسطه اینکه زبرخان در نزدیکی شهر نیشابور و مشهد قرار دارد و با توجه به گرانی مسکن و افزایش هزینه های سکونت در این 2 شهر بزرگ سرر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب طرح های هادی 5 روستا در زبرخان

تصویب طرح های هادی 5 روستا در زبرخان