مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 10:202023-02-23سياسي

برگزاری کارگاه های آموزش تربیت فرزند در گنبدکاووس


شهردار گنبدکاووس از برگزاری کلاس های آموزشی اصول تربیت فرزندان در این شهر خبر داد و گفت: این دوره ها با حضور اساتید دانشگاه های سطح شهر به صورت رایگان برگزار می شود.

- سید علی اصغر موسوی صبح امروز پنج شنبه 4 اسفند ماه 1401 در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه کارگاه آموزشی تربیت فرزند ویژه والدین در گنبدکاووس برگزار می شود، اظهار کرد: این دوره تربیتی با حضور اساتید دانشگاه های سطح شهر به صورت رایگان ویژه والدین برگزار می شود.

شهردار گنبدکاووس با تأکید بر اینکه سلسله کارگاه های آموزشی رایگان آموزشی والدین با محوریت هر آنچه والدین در حوزه تربیت کودکان و نوجوانان باید بدانند برگزار می شود، خاطرنشان کرد: برای این کارگاه ها سرفصل های چون فرزند پروری، بررسی اختلالات و مسائل رفتاری کودک و نوجوان، ارتباط مؤثر رسانه و فضای مجازی، مهارت های زندگی و دیگر عناوین مدنظر قرار گرفته است.

وی زمان و محل برگزاری این کارگاه ها را روزهای دوشنبه هر هفته در مدارس سطح شهر عنوان کرد و افزود: شهرداری گنبدکاووس در سال 1401 بالغ بر چهار مورد همایش با موضوعات مختلف برگزار کرده است که مورد استقبال شهروندان قرار گرفته و پیش بینی شده کارگاه ها با موضوعات جدید نیز مورد استقبال واقع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کارگاه های آموزش تربیت فرزند در گنبدکاووس

برگزاری کارگاه های آموزش تربیت فرزند در گنبدکاووس