مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 22:302023-02-22اقتصادي

خبرهایی از تأمین منابع مالی دارویاری در راه است


وزیر بهداشت، از تأمین منابع مالی اجرای طرح دارویاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرا در پلتفرم های مختلف تولید کرده اما نباید فراموش کنیم که کرونا در دنیا هنوز تمام نشده و در چند روز گذشته نیز با افزایش نسبی در موارد ابتلاء به کرونا روبرو بودیم؛ چراکه بسیاری از افراد، استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل های بهداشتی را کنار گذاشته اند.

وی با اشاره به پوشش رایگان بیمه برای 6 میلیون نفر از افراد کم بضاعت، افزود: سه اقدام مهم شامل بیمه رایگان 6 میلیون نفر از دهک های نخست جامعه، اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک و تکمیل و به روز رسانی پرونده سلامت الکترونیک، زیر ساخت های طرح پزشکی خانواده و نظام ارجاع را در کشور تأمین کرده است.

عین اللهی از طرح دارویاری به عنوان یکی از موفق ترین طرح های مرتبط با کالاهای اساسی یاد کرد و گفت: در این طرح، یارانه دارو و اختلاف قیمت ارز ترجیحی و نیمایی، به مردم پرداخت شد و خبرهایی از تأمین منابع مالی این طرح به زودی اعلام خواهد شد.

وی تاکید کرد: در ماه های گذشته، بیش از 10 هزار و 800 تخت بیمارستانی به ظرفیت کشور افزوده شد و حدود 7 هزار تخت بیمارستانی نیز در یکی دو ماه آینده افتتاح می شود که این اقدامات، رکوردی بی سابقه در توسعه زیرساخت های درمانی به شمار می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرهایی از تأمین منابع مالی دارویاری در راه است

خبرهایی از تأمین منابع مالی دارویاری در راه است