مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 20:102023-02-22اقتصادي

اجرای 60 پروژه آبرسانی توسط قرارگاه محرومیت زدایی در زنجان


مدیر عامل آبفای استان زنجان از ارسال مجوز انعقاد قرارداد با قرارگاه محرومیت زدایی از مرکز برای اجرای 60 پروژه تامین آب برای 150 روستا خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علی رضا جزء قاسمی، مدیر عامل آبفای استان زنجان در جلسه هماهنگی برای پروژه های محرومیت زدایی که با حضور سردار آبرومند برگزار شد، با بیان اینکه برای تامین آب پایدار 57 روستا در سطح استان با قرارگاه محرومیت زدایی قرارداد منعقد شده بود، اظهار کرد: با حمایت استان اغلب این پروژه ها عملیاتی و مردم از آب پایدار بهره مند شده اند.

مدیر عامل آبفای استان زنجان از ارسال مجوز انعقاد قرارداد با قرارگاه محرومیت زدایی از مرکز برای اجرای 60 پروژه تامین آب برای 150 روستا خبر داد و تصریح کرد: قرارداد نهایی اجرای این پروژه آماده و در حال نهایی شدن است.

وی افزود: مبلغ قرارداد منعقد شده برای تامین آب در 150 روستا که شامل مجتمع ها آبرسانی هم می شود حدود 600 میلیارد تومان است.

جزء قاسمی به عدم تخصیص بودجه مصوب برای اجرای طرح های محرومیت زدایی با وجود قرار گرفتن در پایان سال اشاره کرد و گفت: در این راستا باید متوجه بود که مطالباتی وجود دارد که باید پرداخت شود.

همچنین جعفر قزوینیان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان هم در این جلسه به وجود 52 روستای بالای 20 خانوار که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 60 پروژه آبرسانی توسط قرارگاه محرومیت زدایی در زنجان

اجرای 60 پروژه آبرسانی توسط قرارگاه محرومیت زدایی در زنجان