مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 20:052023-02-22سياسي

عقب ماندگی همه جانبه «زنجانرود و قره پشتلو»/ زنجان پایلوت طرح های محرومیت زدایی شود


نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر عقب ماندگی همه جانبه «زنجانرود و قره پشتلو» آن هم در همه ابعاد از جمله انرژی تا آموزش گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مصطفی طاهری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در جلسه هماهنگی برای پروژه های محرومیت زدایی استان زنجان که با حضور سردار آبرومند برگزار شد، با تاکید بر اینکه در مسائل استانی باید همه جانبه نگریسته شود، اظهار کرد: در این مورد باید بگویم زنجانرود و قره پشتلو به دلیل قرار گرفتن در محدوده شهرستان زنجان مورد بی توجهی قرار گرفته است.

رییس کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی با تاکید بر عقب ماندگی همه جانبه زنجانرود و قره پشتلو در همه ابعاد از انرژی تا آموزش افزود: حل مشکلات زنجانرود و قره پشتلو نیازمند نگاه ویژه مسؤولان است.

وی در ادامه با تقدیر از فرماندهی سپاه استان زنجان گفت: همه اقدامات انجام شده در حوزه محرومیت زدایی توسط سپاه استان و بدون هیچ چشم داشتی در حال انجام است.

طاهری به تنوع در اقدامات محرومیت زدایی اشاره و تصریح کرد: تحقق این هدف بدون خط کش خاص و با هدف رفع محرومیت در حال انجام است و باید ادامه یابد.

در ادامه جلسه جلال بازرگان، رییس دانشگاه زنجان موضوع احداث خوابگاه در این دانشگاه و همچین لزوم انجام آزمایش های مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقب ماندگی همه جانبه «زنجانرود و قره پشتلو»/ زنجان پایلوت طرح های محرومیت زدایی شود

عقب ماندگی همه جانبه «زنجانرود و قره پشتلو»/ زنجان پایلوت طرح های محرومیت زدایی شود