مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 18:002023-02-22اقتصادي

آغاز طرح نظارت بر بازار عید نوروز در چهارمحال و بختیاری


معاون بازرسی، نظارت و مبارزه با کالای قاچاق سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای اسفندماه طرح نظارتی عید نوروز به صورت عملیاتی آغاز شده که این طرح در سه مرحله و در تمامی سطح استان اجرا خواهد شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون بازرسی، نظارت و مبارزه با کالای قاچاق سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای اسفندماه طرح نظارتی عید نوروز به صورت عملیاتی آغاز شده که این طرح در سه مرحله و در تمامی سطح استان اجرا خواهد شد.

غلامرضا قائدامینی سوم اسفندماه در جلسه تنظیم بازار، اظهار کرد: با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال قرار گرفته ایم طرح نظارتی عید نوروز در این ایام در دستور کار بازرسان این اداره کل، اتاق های اصناف، سازمان بسیج مستضعفین و جهادکشاورزی قرار گرفته است.

معاون بازرسی، نظارت و مبارزه با کالای قاچاق سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری افزود: از ابتدای اسفندماه طرح نظارتی عید نوروز به صورت عملیاتی آغاز شده که در بخش اول آن نظارت از واحدهای خدماتی مانند قالیشویی ها، خدمات مکانیکی، آرایشگاه های زنانه و مردانه، آپاراتی ها و سایر خدماتی که در پایان سال تقاضای بالایی دارند در دستور کار قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح نظارت بر بازار عید نوروز در چهارمحال و بختیاری

آغاز طرح نظارت بر بازار عید نوروز در چهارمحال و بختیاری