مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 17:552023-02-22اقتصادي

امکان خروج مرغ زنده از چهارمحال و بختیاری وجود دارد


رییس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در بارش های اخیر مرغداران از جوجه ریزی امتناع کردند، گفت: قیمت مرغ زنده در کشور 47 هزار تومان تعیین شده که پیش بینی می شود مرغ زنده از استان خارج شود، - برای تامین مرغ مورد نیاز از تاریخ 10 تا 20 فروردین باید چاره بیاندیشیم، زیرا به علت کاهش جوجه ریزی در این ایام با خلاء مواجه خواهیم شد.

حسین برزگر سوم اسفندماه در جلسه ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ذخیره کنجاله سویا، ذرت و جو در استان مطلوب است، اظهار کرد: 6000 تن نهاده با قیمت ارز ترجیحی ابتدای سال در بین دامداران صنعتی استان توزیع شد.

رییس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: 450 تن سیب و پرتقال برای تامین میوه شب عید به استان حمل شد، میوه ها از کیفیت خوبی برخوردار هستند و این میوه ها در 60 غرفه در استان توزیع خواهد شد، درصدد هستیم تا پیاز و سیب زمینی را نیز در این غرفه ها توزیع کنیم.

وی با بیان اینکه مرغداران چهارمحال و بختیاری امسال دو مرتبه در مهرماه و بهمن ماه متضرر شدند، گفت: قیمت فروش بسیار پایین تر از قیمت تولید شد و احتمالا در ماه های آینده با چالش مواجه خواهیم شد.

برزگر بیان کرد: میزان جوجه ریزی در دی ماه سال جاری 832 هزار قطعه، در بهمن ماه 729 هزار قطعه و در سه روز اخیر 50 هزار قطعه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان خروج مرغ زنده از چهارمحال و بختیاری وجود دارد

امکان خروج مرغ زنده از چهارمحال و بختیاری وجود دارد