مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 17:402023-02-22ورزشي

وزیر ورزش: وضعیت بهار طلاییه پردیس در دست پیگیری است


وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه وضعیت سالن های بهار طلاییه و سعیدآباد در دست پیگیری است گفت: مصوبات سفر بنده به پردیس، در نهاد ریاست جمهوری درحال پیگیری است.

- سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در گفت و گو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص وضعیت ورزشگاه تخریب شده بهار طلاییه، ورزشگاه سعیدآباد، اسناد مالکیتی شهروندان بهار طلاییه و قرمز شدن فرم ج آنها و مساکن مهر پردیس، اظهار کرد: پیگیری های لازم برای سالن های بهار طلاییه و سعیدآباد توسط اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در حال انجام است.

وی گفت: مصوبات بازدید بنده از شهرستان پردیس، در نهاد ریاست جمهوری درحال پیگیری است و اگر درخواست هایی غیر از مصوبات سفر اخیر بنده به عنوان نماینده رییس جمهور بوده باید پیگیری های دیگری صورت بگیرد.

وزیر ورزش و جوانان افزود: اگر این درخواست ها به اداره ورزش مربوط باشد ما دستورات لازم را به اداره کل ورزش و جوانان استان داده ایم و  از طریق اداره کل این پیگیری ها باید صورت بگیرد.

سجادی درخصوص مجتمع آتلانتیس پردیس و عدم بهره برداری از فضای ورزشی آن بیان کرد: اطلاعی در این خصوص نداریم اما پیگیری های لازم را در این مورد انجام خواهیم داد.

پایان پیام/67016/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ورزش: وضعیت بهار طلاییه پردیس در دست پیگیری است

وزیر ورزش: وضعیت بهار طلاییه پردیس در دست پیگیری است