مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 17:102023-02-22حوادث

قاچاق 252 هزار لیتر سوخت در مشک ماری


فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 252 هزار لیترسوخت قاچاق از 3 مشک ماری طی اجرای طرح موفق مبارزه با قاچاق سوخت در شهرستان بندرعباس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان امروز در تشریح این خبر بیان داشت: برابر تدابیر فرمانده محترم فراجا در سفر ایشان به استان مبنی بر مقابله بی امان با پدیده شوم قاچاق، طرح تشدید مقابله با قاچاق سوخت در سطح استان اجرا شد.

وی افزود: در این راستا مأموران با اقدامات اطلاعاتی از قاچاق سازمان یافته سوخت واقع در (روستای جلابی، خور کولغان و تخته ریز) مطلع و بلافاصله عوامل انتظامی با همکاری یگان تکاوری و دریابانی به محل مورد نظر اعزام شدند.

سردار جعفری افزود: مأموران ضمن هماهنگی قضایی به محل مورد نظر واقع در یک خور در حوزه پاسگاه جلابی اعزام که متهمان با مشاهده مأموران با رها کردن مشک های حامل سوخت و با استفاده از قایق های تندرو از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه مأموران در بازرسی از تعداد سه عدد مشک ماری 252 هزار لیتر گازوییل قاچاق کشف کردند، اظهار اشت: تلاش برای دستگیری متهمان این پرونده دردستور کار پلیس استان قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاق 252 هزار لیتر سوخت در مشک ماری

قاچاق 252 هزار لیتر سوخت در مشک ماری