مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 16:152023-02-22فرهنگي

رسانه ها برای حل مشکلات جامعه برنامه بومی تعریف کنند


معاون مطبوعاتی وزارت فراهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه باید یک برنامه منسجم و روشنگر بومی برای حل مشکلات جامعه در نظر گرفته شود، گفت: - ایسنا/مازندران معاون مطبوعاتی وزارت فراهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه باید یک برنامه منسجم و روشنگر بومی برای حل مشکلات جامعه در نظر گرفته شود، گفت: اثرگذاری برنامه بومی مهم تر از تصمیم گیری ملی است و این نقش آفرینی درون استان می تواند مدلی برای حل و فصل مشکلات در سطح کلان باشد.

فرشاد مهدی پور امروز در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره ابوذر با بیان اینکه این رویداد فرهنگی حاصل تلاش سازمان بسیج رسانه، وزارت فرهنگ و ارشاد و دفتر مطالعات رسانه است، اظهار کرد: این سه ضلع در کنار هم پیش رفتند که نقش پویا و امید آفرین به رسانه استان بدهد.

وی افزود: همگرایی این سه رکن می تواند در استانی که پیشران بسیاری از موضوعات از جمله زیرساخت های مادی، اقتصادی و صنعت گردشگری در کشور است نقش آفرین باشد.

وی تصریح کرد: در جریان اغتشاشات اخیر که یک جنگ شناختی و ترکیبی به لحاظ میزان هزینه و تاثیر بود همچنان نباید غفلت کرد و آن را پایان یافته تصور کرد.

معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه دشمن تلاش می کند که این فرایند را حفظ کند، گفت: استان مازندران نیز جزو استان هایی بود که مورد هدف م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها برای حل مشکلات جامعه برنامه بومی تعریف کنند

رسانه ها برای حل مشکلات جامعه برنامه بومی تعریف کنند