مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 15:422023-02-22اقتصادي

خبری خوب برای کارآفرینانی که زمینه اشتغال مددجویان را فراهم کنند


رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: کارآفرینانی که زمینه اشتغال مددجویان را فراهم کنند تا 4 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه دریافت خواهند کرد.

- در جشن اشتغال و توانمندسازی مددجویان امداد ایلام اعلام شد خبری خوب برای کارآفرینانی که زمینه اشتغال مددجویان را فراهم کنند ایسنا/ایلام رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: کارآفرینانی که زمینه اشتغال مددجویان را فراهم کنند تا 4 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه دریافت خواهند کرد.

سیدمرتضی بختیاری امروز چهارشنبه، 3 اسفند درمراسم جشن اشتغال و توانمندسازی مددجویان کمیته امداد استان اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای عالی بانک ها و توافق صورت گرفته با بانک های عامل، کارآفرینانی که زمینه اشتغال 20 نفر از مددجویان را فراهم آورند، می توانند تا 4 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه با سود چهار درصد دریافت کنند.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه های اولویت دار در این زمینه توسعه راهبری شغلی است و در این راستا 5400 نفر در کشور ساماندهی شده اند ، گفت: بالغ بر 51 درصد از خانوارهای تحت پوشش این نهاد را زنان تشکیل می دهند که وظیفه مادری را نیز بر عهده دارند.

رییس کمیته امداد تصریح کرد: توسعه مشاغل خانگی با هدف صیانت از کیان خانواده در این راستا از اولویت های کمیته امداد است تا زنان سرپرست خانوار در کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبری خوب برای کارآفرینانی که زمینه اشتغال مددجویان را فراهم کنند

خبری خوب برای کارآفرینانی که زمینه اشتغال مددجویان را فراهم کنند