مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 14:402023-02-22فرهنگي

اجرای بخش نمایش روز نخست پنجمین جشنواره ملی آسمان هشتم


همزمان با نخستین روز از پنجمین جشنواره ملی آسمان هشتم، چهار نمایش در روستای کردر رضوی شهرستان میناب اجرا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، ابتدا راس ساعت 15:30 دقیقه نمایش به افق محل به نویسندگی و کارگردانی داود رمضان زاده از کانون فرهنگی هنری سجادیه شهرستان میناب به روی صحنه رفت.

خود کرده را تدبیر نیست عنوان نمایشی بود که با نویسندگی و کارگردانی حسین گلچین زاده از یکی از کانون های فرهنگی هنری استان خوزستان به مرحله پایانی پنجمین جشنواره ملی آسمان هشتم راه یافته بود و ساعت 16:30 اجرا شد.

نمایش دشمن آشکار به نویسندگی کاظم ذاکری و کارگردانی عبدالله ذاکری از کانون فرهنگی هنری امام المنتظر(عج) روستای کردر رضوی نیز ساعت 17 به روی صحنه رفت.

مخاطبان پنجمین جشنواره ملی آسمان هشتم ساعت 20 نیز به تماشای نمایش وصیت به نویسندگی و کارگردانی خالد رحیمی شهواری از کانون فرهنگی هنری اباعبدالحسین(ع) روستای شهوار شهرستان میناب نشستند.

نمایش های دختران مسجدی روستای ما به نویسندگی پژمان شاهرودی و کارگردانی فاطمه احمدی از شهرستان گرگان استان گلستان، طوبی به نویسندگی و کارگردانی زهرا هداوندخانی از شهرستان پیشوا استان تهران و قرقی به نویسندگی مهیار هزارجریبی و کارگردانی حمیدرضا قاچانی از شهرستان بهشهر استان مازندران نیز عصر امروز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بخش نمایش روز نخست پنجمین جشنواره ملی آسمان هشتم

اجرای بخش نمایش روز نخست پنجمین جشنواره ملی آسمان هشتم