مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 14:352023-02-22سياسي

از آینده پژوهشی تا هوشمند سازی سیستم های اجرایی در حج و زیارت


رییس جدید سازمان حج و زیارت هوشمند سازی سیستم های اجرایی، توجه به آینده پژوهی و تلاش در جهت افزایش اعتماد و رضایتمندی زائران را از اقدامات انجام شده در این سازمان عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیین تکریم سید صادق حسینی رییس پیشین و سید عباس حسینی رییس جدید سازمان حج و زیارت ظهر امروز در این سازمان برگزار شد.

سید عباس حسینی رییس جدید سازمان حج و زیارت در این مراسم با قدردانی از اقدامات رییس پیشین سازمان حج و زیارت و با گرامیداشت رؤسا و مسئولین درگذشته در این سازمان گفت: مهم ترین و اصلی ترین محورهای اقدامات خود را شامل تلاش در جهت برآورده کردن انتظارات رهبری و رییس جمهور، حفظ و صیانت از سرمایه های مادی و معنوی سازمانحرکت در مسیر کارآمدی و تلاش در جهت افزایش اعتماد و رضایتمندی زائران می دانم.

وی افزود: آینده پژوهی، مدیریت بحران، هوشمند سازی سیستم های اجرایی و برقراری ارتباط پویا به منظور استفاده از توانمندی و قابلیت دستگاه های مختلفهمچنین توجه به حوزه کارگزاری مدیران و دفاتر اجرایی و مجموعه ها و جلب مشارکت این شبکه فرهیخته و عظیم و دلسوز از دیگر اقدامات انجام شده است.

حسینی با بیان اینکه اقدامات فوق از جمله وظایف و محورهای اقدامات صورت گرفته است؛ گفت: از همه همکاران و دلسوزان سازمان حج و زیارت می خواهم که با کمک یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از آینده پژوهشی تا هوشمند سازی سیستم های اجرایی در حج و زیارت

از آینده پژوهشی تا هوشمند سازی سیستم های اجرایی در حج و زیارت