مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 14:302023-02-22سياسي

باید همه زندانیان را از اشتغال منتفع کرد


معاون راهبردی قوه قضاییه با بیان اینکه لازم است همه زندانیان را از اشتغال منتفع کرد، گفت: باید به سمت جذب شرکت های خصوصی و سایر نهادهای کارآفرین رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، صاحبکار خراسانی در مراسم گردهمایی هم افزایی توسعه اشتغال زندانیان گفت: امروز باید توسعه اشتغال زندانیان را در قالب چند محور دنبال کرد؛ این مسئولیت نه فقط بر عهده رؤسا و مدیران کل زندان ها بلکه همه مدیران استانی از روسای کل دادگستری گرفته تا سایر مدیران اجرایی باید پای کار بیایند تا رشد اشتغال در زندان ها ارتقا یابد.

معاون راهبردی قوه قضاییه با تأکید بر اینکه اشتغال زندانیان را جز اولویت های مدیران و مطالبات خود می دانیم، خاطرنشان کرد: در سطح قوه مجریه مثل استاندار هم این مطالبه را پیگیری می کنیم و البته لازم است که در سطح ملی و در قوه قضاییه نیز این هم فکری را تقویت کنیم که نمونه آن بودجه مصوب مجلس برای رونق اشتغال و حرفه آموزی در مراکز اصلاحی و تربیتی است.

وی با بیان اینکه لازم است همه زندانیان را از اشتغال منتفع کرد، گفت: باید به سمت جذب شرکت های خصوصی و سایر نهادهای کارآفرین رفت و صرفاً به داشته های بنیاد تعاون زندانیان بسنده نکنیم.

صاحبکار خراسانی درآمد زندانیان از حوزه اشتغال را نشان از کیفیت اشتغال زایی دانست و افزود: نه فقط کمیت و آمار زندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید همه زندانیان را از اشتغال منتفع کرد

باید همه زندانیان را از اشتغال منتفع کرد