مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 14:152023-02-22سياسي

دیدار بخش بانوان مسابقات بین المللی قرآن با همسر رییس جمهور


مسئول کمیته بانوان سی و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم از برنامه ریزی برای دیدار داوران و شرکت کنندگان خواهر مسابقات بین المللی قرآن با همسر رییس جمهور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فاطمه خانی زاده مسئول کمیته بانوان سی و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم در گفتگویی با بیان اینکه این دوره از مسابقات بین المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران، در بخش خواهران، در روزهای دوم و سوم اسفند ماه از ساعت 9 صبح تا اذان ظهر برگزار شده است، گفت: تعداد کسانی که توانستند در مرحله نهایی در تهران حضور پیدا کنند 16 نفر بوده که از این تعداد 10 نفر در رشته حفظ کل و 6 نفر در رشته ترتیل با یکدیگر به رقابت پرداختند.

خانی زاده افزود: در بخش خواهران شرکت کنندگان از کشورهایی مثل عراق، لبنان، اندونزی، تانزانیا، غنا، کامرون، سریلانکا و چند کشور دیگر حضور داشتند.

وی اظهار کرد:مسابقات در مرحله مقدماتی در اواخر دی ماه در مشهد به صورت غیرحضوری برگزار شد و فایل های متسابقین که 34 نفر بودند داوری شد.

نتایج نهایی در مراسم اختتامیه اعلام خواهد شد و از برگزیدگان تجلیل می شود.

خانی زاده از در نظر گرفتن برنامه های جانبی برای متسابقین خواهر خبر داد و گفت: در این روزهایی که این عزیزان در تهران حضور داشتند، بازدید از باغ موزه دفاع مقدس و حسینیه ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار بخش بانوان مسابقات بین المللی قرآن با همسر رییس جمهور

دیدار بخش بانوان مسابقات بین المللی قرآن با همسر رییس جمهور