مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 13:552023-02-22فرهنگي

«کافه عاشقی» منتشر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، موسیقی نمایش «کافه عاشقی» به کارگردانی جلال الدین دری و آهنگسازی پیمان خازنی برای سومین دور در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می رود.

- پیمان خازنی آهنگساز و نوازنده موسیقی ایرانی در ادامه اجرا های عمومی موسیقی – نمایش کافه عاشقی تک آهنگ این اثر نمایشی را با تنظیم جدید منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، موسیقی نمایش کافه عاشقی به کارگردانی جلال الدین دری و آهنگسازی پیمان خازنی برای سومین دور در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می رود.

پیمان خازنی آهنگساز این اثر با بیان اینکه استقبال مخاطبان پیشین و درخواست هایی که داشتیم ما را برآن داشت که برای سومین بار به فکر اجرای این اثر بیفتیم، توضیح داد: گروه اجرایی کافه عاشقی هر بار با تغییرات تازه روی صحنه می رود که بتواند علاوه بر جذابیت هایی که برای مخاطب ایجاد می شود، برای اعضای گروه هم تازگی هایی داشته باشد.

این بار دوم است که در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می رویم و حجم قابل توجهی از بلیت ها نیز به فروش رفته است.

جلال لدین دری کارگردانی است که تاریخ و ادبیات را می شناسد و هنگامی که به سراغ متنی مثل لیلی و مجنون نظامی می رود، تازگی هایی بر ان می افزاید که بیننده های متفاوتی با آن همراه می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کافه عاشقی» منتشر شد

«کافه عاشقی» منتشر شد