مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 13:202023-02-22اقتصادي

ایجاد پایانه صادراتی ماهیان زینتی در استان مرکزی نهایی شد


رییس جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: استان مرکزی رتبه پنجم تولید ماهیان زینتی و رتبه اول صادرات این ماهیان را داراست و ایجاد پایانه صادراتی ماهیان زینتی برای اولین بار در استان مرکزی نهایی شده است.

- ایسنا/مرکزی رییس جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: استان مرکزی رتبه پنجم تولید ماهیان زینتی و رتبه اول صادرات این ماهیان را داراست و ایجاد پایانه صادراتی ماهیان زینتی برای اولین بار در استان مرکزی نهایی شده است.

علی صفری 3 اسفند در ستاد برداشت گندم و کلزا کشور در شرکت کمباین سازی ایران اظهار کرد: استان مرکزی به عنوان یک استان صنعتی مشهور است و رتبه یک تنوع تولیدات صنعتی را دارد.

وی افزود: متأسفانه بخش کشاورزی در استان مرکزی زیر سایه صنعت قرار گرفته و این استان با وجود ظرفیت های ویژه به عنوان یک استان کشاورزی کمتر شناخته شده است.

رییس جهاد کشاورزی استان مرکزی تصریح کرد: در بخش صنعت نیز صنایع تبدیلی از زیرمجموعه های مجموعه جهاد کشاورزی است که می تواند پیشران بخش کشاورزی باشد و ظرفیت صنایع تبدیلی در استان مرکزی 3 هزار و 800 تن است.

صفری بیان کرد: تولیدات بخش کشاورزی استان مرکزی بیش از 3 میلیون تن در سال است، استان مرکزی رتبه اول بخش گل و گیاه را داراست و شهر محلات به عنوان پایتخت گل و گیاه مطرح است، همچنین با محوریت شهرستان خمین رتبه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد پایانه صادراتی ماهیان زینتی در استان مرکزی نهایی شد

ایجاد پایانه صادراتی ماهیان زینتی در استان مرکزی نهایی شد