مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 13:202023-02-22اقتصادي

تشکیل نشست مشترک دولت و مجلس برای حل مشکلات ضروری است


یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: تشکیل نشست مشترک دولت و مجلس به صورت فوری و اضطراری برای ارائه راهکارها و برنامه ریزی به منظور حل مشکلات اقتصادی و معیشتی امری ضروری است.

- یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: تشکیل نشست مشترک دولت و مجلس به صورت فوری و اضطراری برای ارائه راهکارها و برنامه ریزی به منظور حل مشکلات اقتصادی و معیشتی امری ضروری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین نوش آبادی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) در تذکری گفت: اقتصاد و مشکلات معیشتی مردم از جمله مسائل اصلی کشور است؛ فرصت سوزی در ساماندهی وضعیت اقتصادی شرایط را برای مردم سخت تر خواهد کرد حال اینکه ساختن کشور، حرکت به سمت پیشرفت و عدالت و معنویت در گرو گشایش اقتصادی و بهبود معیشت مردم است.

وی افزود: هرگونه بی توجهی در رفع مشکلات کنونی و نادیده گرفتن گلایه های مردم از تورم و گرانی افسارگسیخته زندگی را برای آن ها غیرقابل تحمل کرده است؛ بارها به رییس جمهور و رییس مجلس گفتیم مهم ترین وظیفه آنها ارائه راهکارهای مناسب برای برون رفت از وضعیت نابسامان اقتصادی است.

نوش آبادی گفت که مردم از آشفتگی بازار ارز، طلا، افزایش غیرمعقول قیمت مسکن و خودرو و همچنین بی برنامگی تیم اقتصادی دولت گلایه دارند و این موضوع به هیچ وجه ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل نشست مشترک دولت و مجلس برای حل مشکلات ضروری است

تشکیل نشست مشترک دولت و مجلس برای حل مشکلات ضروری است