مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 13:152023-02-22ورزشي

اولین همایش ملی گردشگری ورزشی در سرزمین ناشناخته با «مریخ نوردی»


نخستین همایش ملی ساحل پیمایی و مریخ نوردی در سرزمین ناشناخته ایران با حضور مسئولان ورزش کشور برگزار خواهد شد.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های همگانی، همایش ملی ساحل پیمایی و مریخ نوردی به همت هیات ورزش های همگانی استان سیستان و بلوچستان روزهای سوم تا پنجم اسفندماه با حضور مسئولان ورزش کشور برگزار خواهد شد.

زهرا مشهدی رییس هیات همگانی استان سیستان و بلوچستان در مورد این همایش گفت: تلفیق ورزش و گردشگری به دلیل فراهم آوردن زمینه فراغت و نشاط، امکانی برای ارتقا سلامت جامعه و کاهش چشمگیر میزان آسیب های اجتماعی می باشد.

نایب رییس بانوان فدراسیون ورزش های همگانی از چابهار به عنوان سرزمین عجایب و سرزمین ناشناخته ها یاد کرد و گفت: همایش ملی ساحل پیمایی و مریخ نوردی فرصتی برای پرداختن به فعالیت ورزشی و تبادلات فرهنگی همراه با دیدن جاذبه های طبیعی و بکر مناطق سواحل مکران می باشد.

رییس هیات ورزش های همگانی سیستان و بلوچستان، پیمایش ساحل و کوه های مریخی، اجرای پیاده روی ماراتن و مسابقات مختلف ورزشی، نمایش ورزش های آبی ساحلی، بازدید از مناطق دیدنی و بکر، گردشگری دریایی و عرضه صنایع دستی را از برنامه های این رویداد ملی برشمرد و از حمایت و مشارکت ویژه فدراسیون ورزش های همگانی، اداره کل ورزش و جوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین همایش ملی گردشگری ورزشی در سرزمین ناشناخته با «مریخ نوردی»

اولین همایش ملی گردشگری ورزشی در سرزمین ناشناخته با «مریخ نوردی»