مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 13:102023-02-22ورزشي

چرا رابطه نکونام و فولاد به جدایی رسید؟


فولاد و نکونام که در چندین سال گذشته مسیر موفقیت آمیزی را سپری کرده بودند، در شرایط بسیار عجیبی از هم جدا شدند و حالا این تیم بدون سرمربی خود در یک دیدار بسیار دشوار مقابل الهلال قرار خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اگر چه فولاد توانست با شکست الفیصلی عربستان تاریخ سازی کند و برای اولین بار به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یابد اما فضای اردوی کاروان فولاد با استعفای نکونام و موافقت باشگاه با استعفای این مربی آنطور که باید نیست و فولاد فضای فوق العاده عجیب و بی سابقه ای را پشت سر می گذارد.

اما این ماجرایی نیست که از دوحه شروع شده باشد و ریشه های این اتفاق را باید در ایران و قبل از سفر تیم به قطر برای شرکت در لیگ قهرمانان آسیا دنبال کرد؛ برای دیدن نخستین نشانه های بحران باید به فرودگاه اهواز برگشت و به چهره تک تک بازیکنان در فرودگاه اهواز دقت کرد.

گویا انگیزه از شاگردان نکونام گرفته شده بود اما ماجرای این همه غم در چهره بازیکنان چه بود؟ چند روز قبل.

حدود یک هفته قبل از اعزام تیم به آسیا، سه شکست متوالی در لیگ برتر کار دست نکونام داد و مدیران فولاد که اعتراض هواداران را بلندتر از قبل نسبت به نتایج می شنیدند، تشکیل جلسه دادند تا در خصوص همکاری با نکونام تصمیم گیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا رابطه نکونام و فولاد به جدایی رسید؟

چرا رابطه نکونام و فولاد به جدایی رسید؟