مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 12:302023-02-22حوادث

کانون زمین لرزه «درز» 18 کیلومتر با مناطق مسکونی فاصله داشت


مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: کانون زمین لرزه منطقه «درز و سایبان» در شهرستان لارستان 18 کیلومتر با مناطق مسکنونی همجوار فاصله داشته است.

- شیراز- مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: کانون زمین لرزه منطقه درز و سایبان در شهرستان لارستان 18 کیلومتر با مناطق مسکنونی همجوار فاصله داشته است.

خلیل عبدالهی در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت امداد رسانی به زلزله زدگان جنوب استان فارس بیان کرد: با توجه به اینکه کانون زمین لرزه بیش از 18 کیلومتر با مناطق مسکونی در این مناطق فاصله داشته تلفات جانی در این زمین لرزه روی نداده است.

وی ادامه داد: فاصله مرکز زمین لرزه تا مناطق مسکونی موجب شده تا خسارت های اندکی نیز به مناطق مسکونی وارد شود با این حال تیم های ارزیاب هلال احمر و ستاد بحران به منطقه اعزام شده تا نسبت به برآورد خسارت های احتمالی اقدام کنند.

او در ادامه متذکر شد: با توجه به اینکه طی 24 ساعت گذشته شاهد وقوع زمین لرزه دیگر در این منطقه بودیم از این رو شهروندان باید موارد ایمنی را مدنظر داشته باشند و نسبت به رعایت موارد ایمنی اقدام کنند این در حالی است که تیم های امدادی نیز به صورت شبانه روزی در محل و به صورت پشتیبان در آمادگی کامل بوده تا در صورت بروز هرگونه حادثه ای در کوتاه ترین زمان نسبت به رسیدگی و بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون زمین لرزه «درز» 18 کیلومتر با مناطق مسکونی فاصله داشت

کانون زمین لرزه «درز» 18 کیلومتر با مناطق مسکونی فاصله داشت