مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 12:152023-02-22بين الملل

المالکی: اختلاف با مقتدی صدر «به زودی» تمام می شود


رییس ائتلاف دولت قانون، روز سه شنبه گفت که مناقشه با مقتدی صدر، رهبر جریان صدر «به زودی» پایان می یابد و با حضور افراد مسلح خارج از قانون مخالف است و با کسی تعارف ندارد.

- رییس ائتلاف دولت قانون، روز سه شنبه گفت که مناقشه با مقتدی صدر، رهبر جریان صدر به زودی پایان می یابد و با حضور افراد مسلح خارج از قانون مخالف است و با کسی تعارف ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شفق نیوز، نوری المالکی، رییس ائتلاف دولت قانون در مصاحبه با رادیو مونت کارلو فرانسه در مورد روند سیاسی عراق و نظرش در مورد انتخابات اخیر پارلمانی صحبت کرد و حضور کم مردم در این انتخابات را یک فاجعه توصیف کرد و در ادامه گفت، اما برگزاری چنین انتخاباتی ضروری بود.

نخست وزیر پیشین عراق تاکید کرد که خواهان سهمیه های فرقه ای نیست و گفت: سایر شرکا به آن پایبند هستند و همیشه تعداد و نسبت های خود را روی میز ارائه می کنند و سهم خود را می خواهند.

المالکی درباره نارضایتی برخی از احزاب از دولت محمد شیاع السودانی، نخست وزیر فعلی عراق اظهار داشت: بی انصافی است که این دولت تنها چند ماه پس از تشکیل آن پیش داوری شود، زیرا با چالش های بزرگ و میراث سنگینی از کوتاهی های دولت های قبلی مواجه است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المالکی: اختلاف با مقتدی صدر «به زودی» تمام می شود

المالکی: اختلاف با مقتدی صدر «به زودی» تمام می شود