مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 12:002023-02-22دانش

نگاه تکریم محور و الگوساز به نخبگان آینده علمی کشور رابیمه می کند


رییس بنیاد نخبگان گیلان با بیان اینکه این استان مملو از شخصیت برجسته و ممتاز است، گفت: نگاه تکریم محور و الگوساز به نخبگان، آینده علمی کشور را بیمه می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهاد شیرینی ظهر چهارشنبه در همایش ملی تکریم و الگوسازی زنده یاد ابوالفضل درویزه در تالار حکمت دانشگاه گیلان اظهار کرد: الگوسازی شخصیت های ممتازی چون زنده یاد درویزه می تواند آینده را برای نخبه پروری بیمه کند.

وی با اشاره به جایگاه قرآنی و الهی تکریم از شخصیت های برتر و نخبه افزود: تکریم و نکوداشت شخصیت های ممتاز در قرآن مورد ستایش قرار گرفته است و از تأکیدات الهی محسوب می شود.

رییس بنیاد نخبگان گیلان با بیان اینکه این استان مملو از شخصیت برجسته و ممتاز است، گفت: معرفی و الگوسازی شخصیت های نخبه و موفق در گیلان در اولویت بنیاد نخبگان قرار دارد.

شیرینی با اشاره به شخصیت جامع، کامل و بی نقص پروفسور ابوالفضل درویزه اضافه کرد: نام زنده یاد درویزه همانند ستاره ای در آسمان پر نخبه گیلان و کشور می درخشد.

وی با بیان اینکه استاد درویزه تمام داشته های علمیش را بدون کم و کاستی در اختیار افراد قرار می داد، افزود: وی در تمام ابعاد شخصیتی، مدیریتی، اخلاقی و عرفانی ممتاز بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه تکریم محور و الگوساز به نخبگان آینده علمی کشور رابیمه می کند

نگاه تکریم محور و الگوساز به نخبگان آینده علمی کشور رابیمه می کند