مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 11:502023-02-22فرهنگي

نداشتن سواد رسانه ای مهم ترین آسیب در اغتشاشات اخیر بود


نداشتن سواد رسانه ای یکی از مهم ترین آسیب ها در بحران اخیر بود بنابراین آموزش سواد رسانه یکی از برنامه های این سازمان در سال 1402 خواهد بود.

- ایسنا/مازندران رییس بسیج رسانه مازندران گفت: نداشتن سواد رسانه ای یکی از مهم ترین آسیب ها در بحران اخیر بود بنابراین آموزش سواد رسانه یکی از برنامه های این سازمان در سال 1402 خواهد بود.

عبدالمهدی حق شناس امروز در آیین اختتامیه چهارمین دوره جشنواره ابوذر که در سالن سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، با بیان اینکه هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد انگیزه در تولید محتوای ارزشی است، اظهار کرد: هدف این است که مسائل مختلف را در مسیر انقلاب اسلامی حل و تولید کنیم.

وی از افزایش 20 درصدی آثار رسیده نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: در مجموع 665 اثر به سایت جشنواره ارسال شد که برخی آثار از دور خارج شدند و در مجموع 455 مورد داوری قرار گرفت که 35 اثر حائز رتبه برتر شدند.

رییس بسیج رسانه مازندران تصریح کرد: دو اثر نیز حائز رتبه برتر کشوری شدند که 15 اسفند ماه از آنها تجلیل خواهد شد.

حق شناس با تاکید بر اینکه مهم ترین وظیفه رسانه بنا به تاکید مقام معظم رهبری پرچمداری جهاد تبیین است، افزود: اصحاب رسانه در زمان اغتشاشات و چه در دوره های مختلف پای کار برای همکاری با نظام اسلامی بودند و هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نداشتن سواد رسانه ای مهم ترین آسیب در اغتشاشات اخیر بود

نداشتن سواد رسانه ای مهم ترین آسیب در اغتشاشات اخیر بود