مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 11:452023-02-22اجتماعي

پروژه های آموزشی غرب استان در تیران و کرون افتتاح و کلنگ زنی شد


مراسم افتتاحیه خوابگاه شبانه روزی مدرسه دخترانه رحمت رضوانشهر و آیین کلنگ زنی بزرگترین مجتمع آموزشی غرب استان با حضور استاندار اصفهان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در آیین افتتاح خوابگاه خیرساز دبیرستان دخترانه شبانه روزی رحمت رضوانشهر اظهار کرد: حرکت در مسیر خیر و نیکی در شهر رضوانشهر و به صورت کلی شهرستان تیران و کرون به عنوان یک عنصر حیات بخش نهادینه بوده و به صورت پویا به پیش می رود.

وی ادامه داد: نگاه و رویکرد خیرین این است که دنیا زودگذر و فانی است؛ با همین نگاه ویژه نیز در راه رضایت خداوند متعال و خدمت به مردم تلاش می کنند، هر چند که باید گوهر عمل نیکوکار خیر میان نسل های آینده به یادگار بماند.

مرتضوی با تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی، گفت: در زمان طاغوت در بسیاری از نقاط ایران امکان سوادآموزی وجود نداشت، از طرفی امکانات بهداشتی و سلامت در ضعیف ترین شرایط خود بود؛ لیکن امروز ایران اسلامی در بسیاری از حوزه های علمی جزو رتبه های برتر دنیا است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه در دوران کرونا دشمنان ایران اسلامی تلاش کردند تا واکسن کرونا به کشور ما وارد نشود اما به همت پژوهشگران، کشور ما تولیدکننده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های آموزشی غرب استان در تیران و کرون افتتاح و کلنگ زنی شد

پروژه های آموزشی غرب استان در تیران و کرون افتتاح و کلنگ زنی شد