مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 11:302023-02-22اقتصادي

منصوریان: تاکنون فقط 7 درصد بودجه باشگاه سنگ آهن بافق جذب شده


مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی بافق بودجه سال 1401 این باشگاه را 163 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: از این مبلغ تاکنون هفت درصد اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از بافق، مهدی منصوریان پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان، کاهش قیمت جهانی فولاد و پایین بودن در آمد شرکت سنگ آهن مرکزی ایران را از عمده دلایل عدم تخصیص بودجه مورد نظر عنوان و اظهار کرد: هزینه های انجام شده در حوزه های مختلف فرهنگی ورزشی از باقی مانده اعتبار سال گذشته بوده است.

وی از راه اندازی خانه شطرنج ،زمین ورزش های ساحلی، تعمیرات اساسی و بازسازی و بهسازی استخر سرپوشیده آهن شهر خبر داد و افزود: ورودی استخر که قدمت 50 ساله داشت تغییر و برای رفاه حال عموم توسعه داده شد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن تصریح کرد: استخر سر پوشیده شامل: کافی شاپ در طبقه دوم، اتاق سونا، جکوزی، ریکاوری و گرمایشی کف است و در زمان بندی مناسب با صرف هزینه 120 میلیار تومان در بازه زمانی هفت ماه به بهره برداری رسید.

وی ابراز امیدواری کرد: تا پایان سال مالی 1401 بودجه تصویب شده به باشگاه اختصاص یابد تا پروژه های نیمه تمام تکمیل و در اختیار مردم ورزش دوست این شهرستان قرار گیرد و موجب امید افزایی و نشاط اجتماعی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منصوریان: تاکنون فقط 7 درصد بودجه باشگاه سنگ آهن بافق جذب شده

منصوریان: تاکنون فقط 7 درصد بودجه باشگاه سنگ آهن بافق جذب شده