مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 23:452023-02-21سياسي

خودسازی مهم ترین وظیفه یک شاعر متعهد آیینی است


خودسازی مهم ترین وظیفه یک شاعر متعهد آیینی است و باید مراقبه و محاسبه لحظه به لحظه انجام داد، از یک شاعر آیینی توقع می رود کردار قابل قبولی داشته باشد و اهل خدمت باشد.

- ایسنا/قم دبیر شعر آیینی کشور گفت: خودسازی مهم ترین وظیفه یک شاعر متعهد آیینی است و باید مراقبه و محاسبه لحظه به لحظه انجام داد، از یک شاعر آیینی توقع می رود کردار قابل قبولی داشته باشد و اهل خدمت باشد.

محمدعلی مجاهدی در نشست تخصصی بایدها و نبایدهای شعر رضوی که دوم اسفند در سالن نمایش معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی قم برگزار شد، عنوان کرد: گستره شعر آیینی یک قلمرو قدسی است و کسانی می توانند در این ساحت حضور تاثیرگذاری داشته باشند که با منبع نورانی ولایت و از آن بالاتر با درگاه ربوبی یک ارتباط قلبی داشته باشند و بدون ارتباط قلبی کار پیش نمی رود.

وی ادامه داد: وقتی کسی خود را به عنوان یک شاعر آیینی معرفی می کند، پیش از هر چیز بر آیینه بودن وجود خود تاکید می کند، این آیینگی کدورت و کینه را بر نمی تابد بلکه ادب می خواهد و این ساحت حرمت دارد.

وی در رابطه با ویژگی های آیینگی وجود بیان کرد: آیینگی وجود، ویژگی هایی از جمله نیاز به تهذیب نفس و اخلاق دارد و اگر می بینید که بزرگان ما بر مسئله سحرخیزی و شب زنده داری تاکید بسیاری دارند برای این است که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودسازی مهم ترین وظیفه یک شاعر متعهد آیینی است

خودسازی مهم ترین وظیفه یک شاعر متعهد آیینی است